Senin, 21 Juni 2010

PT Bank Muamalat Indonesia Tbk

PT Bank Muamalat Indonesia Tbk was established in 24 Rabius Tsani 1412 H or November 1, 1991, endorsed by the Indonesian Council of Ulemas (MUI) and the Government of Indonesia, and commenced operations in 27 Syawwal 1412 H or May 1, 1992.

Up until year-end 2004, Bank Muamalat remained the leading sharia (Islamic) bank in the country with total assets of Rp 5.2 trillion, paid-up capital of Rp 269.7 billion and net profi t of Rp 48.4 billion for fi scal year 2004.
ATM Cash Services Staff – Jakarta

Responsibilities

* To conduct ATM cash management with vendor
* To handle ATM cash management activities

Requirements

* Min. S1 from any discipline, preferably Accounting or IT
* GPA min. 3,00
* At least 1 year of working experience in ATM operations and cash management
* Having Banking Operational skill
* Good Interpersonal skill
* 2 Full-Time positions available

Pendaftaran Online di sini
ATM Operation Officer – Jakarta

Responsibilities

* To conduct ATM Cash Management
* To conduct ATM Operational

Requirements

* Min. S1 from any discipline, preferably Accounting or IT
* GPA 3.00
* Min. 3 years experience in ATM operations and ATM cash management or
* Min. 1 year experience in supervising ATM operation
* Having Banking Operational Skill
* Good Interpersonal Skill

Pendaftaran Online disini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

  ©Template by Dicas Blogger.